Jaarlijks terugkerend congres voor de retail professionals. Sinds 2020 een nieuwe naam Catch The Shopper

  • Wat wilde Retail and Brands Festival graag
  • een website als een framework om jaarlijks te kunnen vernieuwen
  • zelf gemakkelijk in te vullen, te updaten
 
  • Uitdaging
  • Een verbeterde online aanmelding. Er is gekozen voor Aanmelder.nl. Nu we het aanmeldproces extern regelen, houden we de website compact.
  • Resultaat
  • Een website die functioneert als een platform, elk jaar volledig te veranderen qua Look and Feel
  • Het ontwerp van RBFest 2018 is van het bureau Crossmarks.

Eerste versie opgeleverd: Voorjaar 2016, daarna 2017 en 2018. Nu gaat het event door onder de nieuwe naam Catch the Shopper, aanvankelijk ontworpen en gebouwd door Crossmarks. Designlab heeft het ontwerp getransformeerd naar een one- pager met op basis van WordPress. De klant kan het nu zelf onderhouden. 

201720182018201820212021
Previous
Next

https://catchtheshopper.nl

de after movie 2018

Jouw project

Jouw project bespreken, gewoon vanaf je eigen plek

Laten we even kennismaken en zien of we kunnen samen werken. Maak een afspraak en we bespreken jouw project [ via WhatsApp of Zoom].

Lekker makkelijk vanaf jouw werkplek en op jouw moment.


Coffee Chat



Actueel

Meer voorbeelden


Terug naar alle voorbeelden

Similar Posts